Saturday, September 18, 2010

Some Lovely Books!!!#1

Ηi guys!!!
Απο μικρή αγαπούσα το διάβασμα. Είναι κληρονομιά των γονιών μου!!! Τα σίγουρα δώρα των γιορτών ήταν βιβλία με όμορφες αφιερώσεις στην πρώτη τους σελίδα...
Θυμάμαι πως αν ένα βιβλίο μου άρεσε ήθελα αν ήταν δυνατόν να το τελειώσω μέσα σε μια μέρα!!!
Δεν μου είχαν δώσει λοιπόν άδικα το ψευδώνυμο ''βιβλιοφάγος''!!!
Τώρα που ο χρόνος μου έχει καταντήσει  ''πολύτιμος'' προσπαθώ να διαβάσω, χωρίς μεγάλη επιτυχία και δίχως την ίδια συγκέντρωση.
Ιδού μερικά απο τα πολλά βιβλία  που ερωτεύθηκα και με τα χρόνια αγάπησα...




Απο τα πρώτα αγαπημένα μου βιβλία, δώρο του πατέρα μου φυσικά!!!


Το ίδιο και με τον Όλιβερ!Πολύ κλάμα...



Μαγεία...



Χωρίς λόγια.



Κλασσικό και αγαπημένο!

Που να το φανταζόμουν ότι στην ταινία που έγινε με αφορμή αυτό το βιβλίο, θα έδινα την φωνή μου σε έναν απο τους ήρωες!!!!

 
 
Αγαπημένη εφηβεία...


Moi je m'appelle Lolita!

Το σύμπαν συνωμοτεί...


Πρόσφατα διαβασμένο!!!

Εσείς έχετε αγαπημένα βιβλία?
Σας φιλώ
Zizi

1 comment:

  1. Zizi, νομιζω πως ειμαι αρκετα βιβλιοφιλος και εχω πολλα βιβλια που δεν εχω διαβασει αλλα θελω να διαβασω! Θα ηθελα να ειχα περισσοτερο χρονο να διαβαζω. Αυτη την περιοδο διαβαζω ενα βιβλιο με πολυ ενδιαφερον που μιλαει για τους Σουρρεαλιστες! Λοιπον αγαπημενα μου βιβλια : "Η Ασκητικη" του Ν.Καζανζακη, " Η γοητεια των παραμυθιων" του Μ.Μπελτεχαιμ, "Ο Αγιος Βακχος" του Α.Σολωμου, "Καρναβαλι και Καραγκιοζης" του Γ.Κιουρτσακη.Και απο λογοτεχνια το¨"Αρωμα" του Π.Ζισκινγκ! Εχω τοοοοοοοοοοσα που θαλω να διαβασω..." δεν προλαβαινω, δεν προλαβαινω!!"οπως ελεγε και ο λαγος στην "αλικη στην χωρα των θαυματων!

    ReplyDelete