Tuesday, September 14, 2010

Girls just wanna have fun!!!

Hi guys!
Σαν κορίτσι κι εγώ, είχα κάποτε πάθος με τα ψώνια στα μαγαζιά!!!
Και λέω κάποτε, γιατί μεγαλώνοντας αυτό το πάθος έπρεπε να μετριαστεί μιας και οι προτεραιότητες μου άλλαξαν... 
Δεν παύω όμως με κάθε ευκαιρία,να ξεκλέβω χρόνο και χρήμα για μικρές επιδρομές στα μαγαζιά!!
Ιδού λοιπόν οι θησαυροί της ημέρας!!!





Καρφίτσες από το accessorize!!!
Pijamas from Marks and Spencer!!!


Nail polish by h&m (dust&diamonds)!!!
Φυσικά και μου αρέσει να ενημερώνομαι για τις καινούργιες τάσεις, τα διάφορα events και γενικά για τον κόσμο της μόδας, μιας και από μικρή είχα μια τάση προς αυτό.Στην ουσία το βλέπω σαν ένα παιχνίδι.Μια μεταμόρφωση, γι'αυτό και κατά κανόνα το στυλ μου, αλλάζει ανάλογα με την διάθεση μου!!!

Άλλωστε αυτό μου φτιάχνει τη μέρα!
Φέτος η μόδα είναι πολύ ενδιαφέρουσα!!!Ξεχώρισα μερικά ''must'' που μου αρέσουν!
  1. Γούνες (φυσικά ψεύτικες!)
  2. Booties
  3. Khaki, grey and kamilo colours
  4. Leopard prints
  5. Ugg boots 
  6. Denims
  7. Chic minimalism
  8. Πλεκτά
  9. Ponchos
  10. Ρίγες και φιόγκοι

Πάρτε μια ιδέα από τους καταλόγους H&M και MANGO!


























That's all folks!
Kisses
Zizi

5 comments:

  1. πολλοί φίλοι δεν μπορούν να γράψουν σχόλια στα posts μου...
    ίσως τους βοηθήσει ο καλός μου φίλος Δημήτρης με τα δικά του σχόλια!!!

    ReplyDelete
  2. Φιλοι της Zizis μου ειπε ενα πουλακι οτι δεν καταφερνετε να γραψετε σχολια στο Blog της. Λοιπον επειδη και εγω δηλωνω λιγο ασχετος παρ΄ολα αυτα τα καταφερα σας δινω οτι θυμαμαι απο τα φωτα μου!
    Το λοιπον : Το μηχανιμα σας ζηταει να ανοιξεται ενα νεο προφιλ. Πατατε τη επιλογη που επιθυμειται- εγω πατησα google- και μετα σας ζηταει έναν κωδικο. Εκει την πατησα εγω γιατι εβαλα το mail μου, και καλα εκανα και μετα εβαζα τον κωδικο που ειχα! ΙΔΟΥ ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ!
    Πρεπει απ΄οτι καταλαβα και εγω να βαλετε εναν καινουριο κωδικο και οχι μονο αυτο. Ο νεος Κωδικος θα πρεπει να ειναι και δυσκολος, να περιεχει ας πουμε και γραμματα και αριθμους π.χ. p0t1r1a (ποτιρια). Μετα σου ζηταει επαληθευσει και να γραψεις σε ενα αλλο κουτακι αυτα τα γραμματα τα μεθυσμενα που σου προτεινει και μετα !!!!!!!!!!!!!!! Εφτασες στον προρισμο σου. Καθε φορα θα πρεπει να βαζεις τον κωδικο απο το επιλεγμενο σου προφιλ, την μεθυσμενη λεξη και βουαλα!! Εγενετο! Ευκολο ειναι ;-) Καλη επιτυχια!

    ReplyDelete
  3. Aχ..accessorize<3
    Το αγαπημένο μου μαγαζί (:
    Όλα αυτά τα μικρά πραγματάκια, κρεμαστά, καρφίτσες,στέκες, clutches, αχ<3
    Και θυμίζει Λονδίνο.. έτσι δεν είναι?:)

    http://sweetmelodiesclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete