Thursday, September 16, 2010

Do it yourself!!!

Hi guys!!!
Δεν βρίσκετε υπέροχο το γεγονός ότι σιγά, σιγά το φθινόπωρο κάνει την εμφάνισή του?Κατα τη γνώμη μου είναι υπέροχο από κάθε άποψη.  
Είναι όμορφη η  κάθε αλλαγή που σηματοδοτεί αυτή η μετάβαση!
Σε σχέση με την διατροφή μας, την διάθεση μας, τις συνήθειες μας, και φυσικά το ντύσιμο μας.
Και μιας και μιλάμε για ντύσιμο, ντύσιμο=ρούχα+αξεσουάρ!
Κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα αξεσουάρ μιας και πιστεύω ότι μπορούν να μεταμορφώσουν εύκολα και ανέξοδα ένα απλό ντύσιμο.Έχω αδυναμία στα σκουλαρίκια και τα δαχτυλίδια, αλλά δεν λέω όχι και σε βραχιόλια, φουλάρια, κολιέ!!!
Ανοίγοντας σήμερα το κουτί με τα βραχιόλια μου, έπεσα πάνω σε αυτό.



 Ένα παλιό πλαστικό ξεθωριασμένο βραχιόλι. Η πρώτη μου σκέψη φυσικά ήταν να το πετάξω.
Ή μήπως όχι?.....


    Ένα βάζο με διάφορες παλιές κορδέλες....



  λίγη φαντασία....
και ένα καινούργιο βραχιόλι είναι έτοιμο για νέες περιπέτειες!!!




Λοιπόν? τι λέτε?εύκολο???Ε νομίζω πως ναι!!!Και το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με παλιά δαχτυλίδια!Λίγη διάθεση και φαντασία χρειάζονται!!

Τhat's all folks!!!
Kisses
Zizi

1 comment: